ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در مراسم تشییع شهید علی خلیلی، یکی از دوستان شهید با قرائت مطلبی خطاب به مسئولان مربوط مخصوصا دستگاه قضایی اظهار داشت: آیا از زمانی که شاهرگ علی خلیلی بریده شد، تا امروز حق قضایی علی خلیلی ادا شد؟ به خدا قسم ما که کنار او بودیم چنین چیزی ندیدیم. جزای کسی که آمر به معروف را گوش تا گوش سر می‌برد، 32 میلیون تومان دیه و یکی‌دو سال حبس است؟ اگر این تعرض به جان یک بازیگر یا یکی از مسئولان قوه‌قضاییه می‌شد، مجازاتش این نبود.

وی ادامه داد: ما از قوه‌قضاییه تاکنون

خواسته‌ایم، امروز هم جور دیگری می‌خواهیم و مردمی که امروز در این مراسم شرکت کرده‌اند به مسئولان می‌گویند اگر حق طبیعی علی خلیلی که قصاص ضاربش است ادا نشود، این مردم انقلابی ساکت نمی‌نشینند. اگر روزی که روحانی فروزش را مورد تعرض قرار دادند، قوه‌قضاییه قاطعانه عمل می‌کرد، امروز علی خلیلی را تشییع نمی‌کردیم. امروز علی افسر جنگ نرم باقی می‌ماند، نفس علی در یک سال صدها نوجوان را از ورطه گناه نجات می‌داد. اگر با ضارب آن سیّد آمر به معروف برخورد می‌شد، این اتفاقات تکرار نمی‌شد. امروز علی به قتل رسیده است و شاید بخواهند در رسانه‌ها بگویند که مرگ حاصل ضربه نبوده است. علی گلویش بریده شد، قسمتی از روده او را به گلویش پیوند زدند تا بتواند نفس بکشد و بعد از آن آرام آرام، عفونت‌ها شروع شد و تمام اجزای داخلی بدنش عفونت کرد و از بین رفت.

این روحانی گفت: مادر جوان علی خلیلی امروز به سوگ نشسته و دلیل آن هم اهمال و مصلحت‌اندیشی مسئولان است. چند علی دیگر باید به خاک بیفتند؟ چند عمامه دیگر باید به خون آغشته شود؟ چند بسیجی دیگر باید در خیابان روی زمین بیفتند تا غیرت مسئولان به جوش آید؟ مگر این حکومت اسلامی نیست؟ بیاید پای کار بایستید. روح‌الله داداشی را به قتل رساندند، بلافاصله حکم قصاص دادند، آیا کسی جرأت کرد به ورزشکاران تعرض کند؟ البته باید بگویم که ما اینجا داد جان خود را نمی‌زنیم. هرکس عمامه به سر می‌بندد آرزو می‌کند که این عمامه به خونش آغشته شود و با لباس خونی به دیدار رسول‌الله برود پس ما داد جانمان را نمی‌زند. کسی که پا در پایگاه بسیج می‌گذارد، لباس سبز پاسداری به تن می‌کند، همان روز اول وصیت‌نامه می‌نویسد. جان ما و جان هزاران علی خلیلی، فدای یک تار موی امام خامنه‌ای.

وی ادامه داد: وظیفه انقلابی ما مطالبه‌گری از مسئولان در چارچوب قانون است، من از تمام جوانان و افرادی که در این مراسم شرکت کرده‌اند، خواهش می‌کنم امروز پس از خاکسپاری، علی خلیلی را فراموش نکنید، تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر احیا شود.فریضه‌ای که حضرت علی طلب کردند و امام معصوم فرمودند اگر انجام نشود، اشرار بر شما مسلط می‌شوند. صدای علی دیشب در تمام کشور پیچید، زیرا خون، فریاد دارد. جنس خون، جنس فریاد است و افراد را بیدار می‌کند. آقایان، علمایی که صدای من را می‌شنوید و در گوشه‌ای از این نظام مقدس دست دارید، حالا که علی رفته است، پای صحبت مادر علی بنشینید، حرف‌های دوستان و هم حجره‌ای‌های علی را بشنوید و به فکر علی‌های دیگر باشید. مقام معظم رهبری فرمودند، جایی احساس کنم در حق آمر به معروف ظلم می‌شود، خودم وارد عمل می‌شوم. چرا مقام معظم رهبری در این موضوع باید هزینه شود؟ ما باید فریاد بزنیم. امیدوارم وظیفه انقلابی خود را انجام دهیم و همانطور که این مردم با غیرت زینبی و علی‌اکبری به مراسم تشییع آمدند، همان‌طور محکم در چارچوب قانون خواسته‌های خود را مطالبه کنیم.الحق که در رأس قوه‌قضاییه هم عالم فرزانه‌ای قرار دارد که صدای ما را می‌شنود و به مطالبه به حق ما گوش می‌دهد و از حریم این امر مقدس دفاع می‌کند و مرهمی بر دل مادر علی خلیلی می‌گذارد.مادر علی خلیلی فرزندش را فدای علی‌اکبر امام‌حسین کرد اما قطعا وظیفه انقلابی ما ایجاب می‌کند این موضوع را پیگیری کنیم.

سخنران این مراسم گفت: آخرین حرف ما هم حرف دل علی خلیلی است که می‌گفت؛ از علی تا به علی فاصله یک آینه است؛ این علی از نجف و آن علی از خامنه است. امام خامنه‌ای بداند که تا علی‌ها زنده‌اند، تا روح علی‌ها زنده است، تا حزب‌الله و بسیج و حوزه علمیه و روحانیت انقلابی زنده است، نمی‌گذاریم اوامر شما دقیقه‌ای روی زمین بمانند.

نظرات  (۱)

عالی بود 
ای مسؤلین با کوتاهی کردن در مجازات عاملین این جنایت بزرگ فقط فقط پایه های قدرت خود را سست می کنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی