ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66

امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی‌ها با بدحجابی خود به اسلام و جمهوری اسلامی دهن‌کجی می‌کنند.

به گزارش رویش نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: هرکس دو روزش مثل یکدیگر باشد، مغبون است و انسان همیشه در حال خسران است.

وی ادامه داد: مال و جایگاه انسان را به آرامش نمی‌رساند، رشد و سعادت و عزت و خوشی در راستای رعایت تقوی است.

خطیب جمعه موقت اصفهان با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: امام خمینی(ره) عالمی بیدار و آگاه بود و در ابتدای انقلاب تاکید ایشان تنها بر روی جمهوری اسلامی بود و با وجود اینکه برخی به دنبال عناوین دیگری برای این حرکت انقلابی مردم بودند، اما امام با درایت خود این عنوان را برای انقلاب اسلامی انتخاب کردند و روز جمهوری اسلامی یکی از ایام الله است.

وی با اشاره به مناسبت 13 فروردین روز طبیعت نیز اظهار کرد: روز 13 فروردین نحس نیست و روز نحس روزی است که در آن گناه شود و مشاهده مظاهر قدرت خداوند در این روز عبادت است.

میردامادی ادامه داد: سیزده بدر روز گناه و عیاشی و شنیدن موسیقی‌های غیرشرعی و روز محرم شدن نامحرمان با هم نیست.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) در همان زمان می‌دانستند که چه بر سر اسلام می‌آید، از همین رو خطاب به حضرت علی(ع) از ایشان خواستند که شبانه دفن شوند و این فتنه‌ای که از زمان درگذشت ایشان در جهان اسلام ایجاد شد، همواره ادامه دارد و تکفیری‌ها با حمایت آمریکایی‌ها مسلمانان را می‌کشند و اسلام را به انحراف کشاندند.

میردامادی تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) یک لحظه از مقابله با دشمن باز نایستاد و آنچه بر جهان اسلام امروز می‌گذرد، سند مظلومیت حضرت فاطمه(س) است.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر همچون زدن مشت منطق بر فرق ظالم است، تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر بر هر مسلمانی واجب است.

وی با اشاره به شهادت یک نفر در تهران به خاطر دفاع از امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: من وقتی خبر شهادت طلبه مجاهد را شنیدم، گریه کردم و افسوس خوردم که چرا باید در جامعه اسلامی از این اتفاقات بیفتد، به خدا آدم باید بمیرد که یک نفر برای دفاع از ناموس مورد تعرض قرار گیرد و بعد از زخمی شدن نیم ساعت بر روی زمین بیفتد و کسی به دادش نرسد و چند بیمارستان او را پذیرش نکنند و برای عمل کردن وی شش میلیون تومان مطالبه کنند و بگویند تا وقتی که پول را به حساب نریزید، او را عمل نمی‌کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی