ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66

مراسم بزرگداشت طلبه شهید علی خلیلی در رشت برگزار شدبه همت هیئات و تشکلهای مذهبی؛

مراسم بزرگداشت طلبه شهید علی خلیلی در رشت برگزار شد

خبرگزاری بسیج: مراسم بزرگداشت طلبه شهید علی خلیلی ناهی از منکر به همت هیئات و تشکلهای مذهبی روز گذشته در حسینیه حضرت اباافضل (ع) رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت السلام و المسلمین سمیعی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه احکام الهی به وسیله امر به معروف و نهی از منکر معرفی می شوند، اظهار کرد: ترک این فریضه به بهانه های مختلف جایز نیست.

وی با تاکید بر شناخت واجبات دین اسلام، گفت: اولین قدم عبودیت و بندگی نزد خداعمل به واجبات دین است، زیرا اهتمام به این امر رشد فکری انسان و شناخت هرچه بیشتر جایگاه انسان در عالم هستی را به همره دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حماسه ی ۸ دی مردم گیلان، تصریح کرد: شهدای فتنه ی ۸۸ جانشان را عاشقانه و مظلومانه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم کردند و طومار فتنه گران را بستنند.

حجت الاسلام سمیعی مجاهدت در راه خدا را انسان ساز دانست و گفت: انسان با تحمل سختی ها و مشکلات هستی اش را برای توحید می دهد و لذا می تواند ایمانش را بارورتر سازد؛ ایمانی که از عرفان و شناخت قلبی انسان مومن نشات گرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا هستیم اضافه کر: دفاع از ولایت مهمترین پیام شهدا به ماست.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای انسان توفیقی بالاتر از شهادت در راه اسلام و قرآن نیست افزود: خداوند فوز عظیمی را نصیب شهید علی خلیلی کرد و شهادت را روزی او قرار داد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی