ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66

هرکجای ایران یا جهان که هستید، در گروه جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده عضو شوید.

ما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر ، برنامه های تخصصی و دوره های آموزشی داریم.

جهت عضویت اینجا را کلیک کنید


پایگاه اینترنتی جمعیت احیاگران

نظرات  (۳۱)

سلام دوستان عزیز من اصلا نمیدونم ماجرا چیه!!! لطفا یکی برای من توضیح بده ایشون چطوری شهید شده؟ خوب بود یه مختر داستانی از زندگیشونو میذاشتین.
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۰ پایگاه تحلیلی-خبری ایران روشن
با سلام و آرزوی موفقیت
سایت خبری-تحلیلی ایران روشن این کار پسندیده شما را حمایت و تشویق میکند.
لینک خبرهای مربوط به امربه معروف و نهی از منکر و شهید علی خلیلی سایت:


پاسخ:
سلام علیکم
از همراهی شما بسیار ممنونیم
لینک ها را قرار خواهیم داد.
به امید ارتباط بیشتر.
بسم الله...

درد نامه ای برای شهادت طلبه ی جانباز شهید علی خلیلی

به نام خداوند منتقم

"یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ یُسارِعُونَ فِی الْخَیْراتِ وَ أُولئِکَ مِنَ الصَّالِحینَ" (آل عمران-۱۱۴)

حرف اول- اصل‏ هشتم قانون اساسی: در جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏ دعوت‏ به‏ خیر، امر به‏ معروف‏ و نهی‏ از منکر وظیفه‏ ای‏ است‏ همگانی‏ و متقابل‏ بر عهده‏ مردم‏ نسبت‏ به‏ یکدیگر، دولت‏ نسبت‏ به‏ مردم‏ و مردم‏ نسبت‏ به‏ دولت‏. شرایط و حدود و کیفیت‏ آن‏ را قانون‏ معین‏ می‏ کند. "والمؤمنون‏ و المؤمنات‏ بعضهم‏ اولیاء بعض‏ یأمرون‏ بالمعروف‏ و ینهون‏ عن‏ المنکر".

حرف دوم-تعداد دقیق روزهایش را اگر بنیاد شهید خواست، بگویید برود سراغ مادر علی. مادر علی خوب می داند تعداد خِس خِس سینه اش را، تعداد نفس های بالا نیامده اش، تعداد واژه های نگفته بخاطر حنجره نداشته اش، تعداد لبخندهای تلخ برای دلخوشی مادر و ... . تعداد بخیه های روی گردن را هم.

حرف سوم-تا بوده مرام اوباش همین بوده. از صدر اسلام تا... تا اینکه علی خلیلی را وسط "تهران پارس"، باز با دِشنه، باز از گردن ...

دوست بسیجی مان کف آسفالت نیم ساعت در خون خودش غلتید بدون اینکه کسی اعتنا کند حتی به "تهرانی" بودن یا "پارسی" بودنش لااقل.

حرف چهارم-جسم علی روی همان زمینی غرق خون شد که جسم "ندای ساختگی" هم. برای علی اما در این دو سال، از گلوی هیچ رسانه ای حتی "ندایی ساختگی" هم بیرون نیامد.

حرف پنجم-طلایی بودنِ یک فرصت چهار ساعته را باید از کسی بپرسی که شاهرگش قطع شده باشد و خون فوران کند. 20 و اندی بیمارستان توی همین تهران نمره 20 گرفتند و نپذیرفتندش تا علی پنج ساعت بعد از ضربات اوباش، باز هم تا صبح توی خیابانهای تهران بچرخد و مراقب شهر باشد.

حرف ششم-وصف حال نزار طلبه ی جانباز شهید علی خلیلی،  مثل وصف حال ناخوش جانباز شهید علیرضا ستاری، هر دو بماند برای دادگاه عدل الهی و جوابگویی سوال شوندگان که از هر دو شنیده بودیم قلب شان بیشتر درد میکند از نامهربانی ها تا اعضایشان از ضربات.

حرف هفتم-همه اینها گذشت. همه ی گریه های شبانه ی مادر علی و همسر علیرضا و ... گرچه ما نه می گذریم نه فراموش می کنیم.

عالیجنابان، آقایان مسئول، جناب رئیس جمهور محترم، جناب رئیس محترم قوه قضائیه، جناب رئیس محترم قوه مقننه، شما را به خدا کاری بکنید. از بین رفتن چند علی دیگر، هزینه ی بیداری مسئولین امر است؟ چند عمامه ی رسول خدا(ص) باید خون آلود شود؟ چرا برخوردی قاطع با اوباش ضارب چند روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در چند ساله ی اخیر انجاام نگرفت؟ چرا ضارب یک خانم آمر به معروف و ناهی از منکر در یکی از میادین تهران باید به قید قبض برق خانه اش آزاد شود؟ خودتان قضاوت کنید آیا دیه 30 میلیونی برای ضارب جانباز شهید علی خلیلی یک مجازات باز دارنده برای فجایع بعد از این است؟ مگر نه اینکه با تعطیل شدن امر به معروف و نهی از منکر فساد در تمامی جهات جامعه و حکومت نفوذ می کند؟

حرف هشتم-دلسوزان ایران اسلامی عزیز همگی به جِدّ تقاضای عملیاتی شدن و احیای اصل هشتم قانون اساسی را از ریاست محترم قوه مقننه و نمایندگان محترم مجلس و دیگر مسئولین دارند و خواستار تشکیل کمیته ای ویژه برای رسیدگی به جرایم مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در قوه قضائیه محترم و پیگیری جدی و اعمال  اشدّ مجازات برای ضارب طلبه شهید علی خلیلی و اوباشی از این دست می باشند.

و امیدواریم در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، دولت تدبیر و امید با فرهنگ سازی بر اساس مبانی فکری مقام معظم رهبری(حفظه الله) و رفع نگرانی های ایشان از طریق پتانسیل رسانه ای ویژه ای که در اختیار دارد و از طریق تشکیل کمیته های مستقل برای موضوعات اولویت دار فرهنگی از جمله امر به معروف و نهی از منکر جهت تبلیغ و فرهنگ سازی تخصصی بر روی هر موضوع و نظارت بیشتر بر مجموعه های فرهنگی تحت نظر دولت، تدبیری بیاندیشد تا امید امت پابرجا  بماند.

حرف نهم-طلبه ی جانباز شهید علی خلیلی، جوان بسیجی امام خامنه ای(حفظه الله)، همان اوائل جانبازی اش سکته کرد. در جوانی اش سکته کرد نه بعد از سپید کردن مو و نوازش گونه ی نوه هایش! علی سکته کرد اما نه به خاطر فوران آنی خون بدنش بعد از قطع شدن شاهرگ گردن بلکه به خاطر نامهربانی هایی که از دوست و دشمن چشید و از بعض مسئولان هم.

شاهرگ علیِ شهید را اگر چه زدند، داغ دار اگر چه شدیم، شاهرگ غیرت حزب الله متورّم تر شد امّا بحمدلله. کارهای خوبی هم شروع شد.

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. خدا خواسته است، شما مسئولین هم تنی بجنبانید تا خاطره هامان از علیِ شهید، تنها اسم یک خیابان در تهران نشود.

حرف آخر-امت آزموده اند بسیار، که غرض از تمام ضربات، تنها همان خانه ی نورانی انتهای خیابان فلسطین است.

کور خوانده اند اما، اینجا کوفه نیست.

خونی که در رگ ماست ..... هدیه به رهبر ماست

"فرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحزنون" (آل عمران-170)

جمعی از طلاب حوزه های علمیه تهران

سوم جمادی الثانی 1435مطابق با شهادت حضرت بانوی مهربانی ها، فاطمه الزهرا(س)

پاسخ:
سلام علیکم

حرف آخر-امت آزموده اند بسیار، که غرض از تمام ضربات، تنها همان خانه ی نورانی انتهای خیابان فلسطین است.

اینجا کوفه نیست...

ان شاء الله.

دل نوشته بسیار زیبایی بود.

از شما ممنونیم. اگر اجازه دهید، به عنوان مطلب روی وب درج کنیم.

موافقید؟


با عرض سلام و خداقوت از آنجایی که قصد داریم برای شهید بزرگوار شهید علی خلیلی
در دانشگاهمان مراسم بگیریم میخواستیم که روز برپایی مراسم چهلم این عزیز را به ما اطلاع
بدهید تا تدارکات لازم را انجام دهیم.
لطفا هرچه زودتر جواب را به ما اطلاع دهید.
خیلی ممنون.
خداحافظ
پاسخ:
سلام علیکم
نفرمودید چگونه با شما ارتباط بگیریم؟
لطفا در یک پیام خصوصی ، شماره تماس خود را بگذارید.
مراسم یادواره شهید خلیلی امروز در قزوین برگزار میگردد به وبلاگ مراجعه شود
رحمت خدا بر شهید علی خلیلی. با مطلبی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر به‌روزام. خوشحال می‌شم سر بزنید.
سلام وبلاگ شما حتما مورد حمایت حضرت مهدی است ، به جای بازیگران کم شعور و فوتبالیستهای پولکی باید ایشان را الگو بدانیم و گرنه خودمان ضرر میکنیم ، خدا هیچ نیازی به هیچ عمل ما ندارد و  در نتیجه همه اش فقط برای خودمان سودمند است. کار ایشان برای همه افتخار است اگر کسی از این کار مفتخر نباشد عقل و غیرت و ناموسش و .... را اهمیت نمی دهد ، درود بر سرباز  پاک آقا خامنه ای و حضرت امام خمینی یعنی شهید بسیجی علی خلیلی.
سلام ازتابستون انشاالله وبلاگنویسى روآغازمیکنم وحتمأازشهیدخلیلى زیادمینویسم وباشماهمکارى میکنم
 براى ادامه دادن راه شهیدعلى خلیلى.....یاحق
چند روز پیش،در ایستگاه مترو تجریش اتفاقی افتاد تقریبا مشابه اتفاق همون روز....اتفاقی که شهید علی خلیلی رو برای امر به معروف ترغیب کرد.چیزی که برام به شدت متاثر کننده بود عدم واکنش مردم بود نسبت به اون اتفاق.حتی هیچکس قدمی برای تذکر به فرد حرمت شکن برنداشت.هیچکس هیچ عکس العملی نشون نداد.هیچکس.....وقتی ماجرا رو شنیدم ازین بیشتر ناراحت شدم که درست رو به روی ایستگاه مترو تجریش بنر بزرگی از شهید نصب شده بود به مناسبت چهلم ایشون....واقعا درد داره.....عادی شدن این مسایل درد داره
سلام
ببخشید دوستان چرا سایت رو آپدیت نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تقدیم به شهید عزیزم علی خلیلی
آخر این روضه ها کار دستت داد . . این همه روضه های اباالفضلی
غیرت ناموس ، درسی از عباس . . حک شده بر لوای ابالفضلی
التماس دعای فرج
سلام به منظور ترویج امر به معروف نهی از منکر سایت شما در جمع دوستان ما قرار گرفت

salam,to ro khoda yeki javabe mano bede,chera aqa javabe name alio nadad????????????aya masaale shahadatesh az tarafe aqa morede taeid nist??

سلام. گویا سامانه پیامکی شما بسته شده.میخوام عضو بشم لطفا دوباره سامانه رو باز کنید.ممنون

سلام فاطمه خانم شهید خلیلی که از آقا نخواسته که آقا جوابه نامش رو بده که شما اینقد بهم ریختی که چرا آقا جواب نامش رو نداده.
khatab b zahra  zahra jan akhe chand ruz pish ye nafar pile karde bud k chera aqa javabe name sho nadad.age morede taiede chera tasliat nagoft,chera mese shohadaye hsteie khunashun naraft....vaqan cheraa?ki midune mishe b maam bege
فاطمه جان دوباره سلام.می دونید ما چند تا شهید امربه معروف داریم و همین الان هم خیلی شهید داریم که از ارتش یا سپاه و نیروی هنتظامی هنوزم شهید میشن.آقا که نمیتونه برا هر کدوم ازشون پیام بده .فکرشو بکنید همه اخبار میشه پیام های آقا درباره شهدا.ویا تمام روز رو باید بذارن برن خونه هاشون.پیام ندادن آقا برا هر کدوم از این شهدا دلیل نمیشه که شهادتشون زیر سوال بره .یا علی
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۵ خدیجه سلیمی
قابل توجه تمام ملت ایران خصوصاجوانان شهیدخلیلی برای این حدیث رسل گرامی اسلام (ص)ک فرمودنداگرامرب معروف ونهی ازمنکردرروی زمین ترک شوددعاهامستجاب نمی شود وخدابلا نازل میکندب شهادت رسید
سلام با افتخار لینک شدید

ســــــــــــــــــــــــــــلام

 

هرروز با مطالب جدید

 

بــ ـهـ   ـر ـو ـزمـ

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۶ محمد هادی سمتی
گروه جهادی طلبه شهید علی خلیلی آغاز به کار نموده است، برای اطلاع از نحوه فعالیت این گروه بر روی لینک کلیک کنید: http://haqvabatel.ir/
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۶ دختر تنها
سلام دوستان
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
asheqanehaam.blogfa.com
بسم الله
اینجا تریبون کسانیست که سرخی گونه هایشان، داغ محرم است و سیاهی شب هایشان، شام غریبان حسین(ع)

اینجا غزل خانه ی مردمانیست که موسیقی دلداگیشان آوای مؤذن زاده و زمزمه ی خلوتشان ترکیب بند محتشم است

اینجا همه هم خانواده اند… همه یتیم فتنه ی نور بر نیزه و داغدار مسمار درند

بگذارید شیطان کبیر و اولادش طامات ببافند! ما «آوینی ها»، فرزندان سیدعلی، پولاددل و سرسخت ایستاده ایم

تا فتح قدس… تا تشکیل سپاه حق… تا ظهور…

می رسیم عاقبت از راه، غزل خوان، سرمست

زیر شمشیر قضا، رقص کنان، سر بر دست…

هرکه دارد هوس کرب و بلا… بسم الله!

اگرانسانهایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد. «شهیدآوینی»

دعوتید به پایگاه گروه فرهنگی آوین

۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۰:۴۲ صلوات بفرست
با سلام لطفا قسمتی رو به پوستر های شهید اختصاص بدید خیلی عالی میشه
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۲ نگاه به تاریخ اسلام
سلام در احیاء امر به معروف و نهی از منکر موفق باشید خدایارتان - پست 258 وبلاگ من در مورد امربه معروف را ملاحظه فرمائید.
سلام به فاطمه
آقا پیام تسلیت دادند
روز مانور ارتش بود یا سپاه هم مادر و خواهرشون رو که توی جایگاه بودند رو دیدند و از خانواده شهید تفقد و دلجویی کردند
مگه میشه کسی به وظیفه ای فرمان بده و وقتی سربازی به اون وظیفه عمل کرد مورد حمایت شخص واقع نشه؟
خواهشا با بصیرت اخبار رو دنبال کنین
شادی روح نازنین علی آقا صلوات
یا علی
 تو الگوی بی بدیل نسل خودت هستی علی عزیز …… روحت شاد و یادت گرامی باد

هرگونه سفارش ضرب پلاک عمده وجزئی پذیرفته میشود

 

نام ونام خانوادگی، کدملی ،شماره شناسنامه ، تاریخ تولد، شماره حساب ، شماره تلفن،  گروه خونی ، کدبسیجی و...ضرب میشود.(فعلا فقط حروفانگلیسی میباشد)

 تماس:09128511368-09191504859

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۹ گمنام(عاشق لبخند علی)

مدیر این سایت کیه؟

از دوستن علی هستند؟

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۷ سید پوریا علوی
خداقوت عزیزجان
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۰ محدثه خانوم

همسنگر سلام لینکتون کردم لینکم کنید به وبلاگم سربزنید. نظر یادتون نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی