ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، به مناسبت شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر طلبه شهید علی خلیلی، مراسم گرامیداشتی با حضور امام جمعه موقت، خانواده‌های معظم شاهد، روحانیون و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در محل مسجد صاحب الزمان عجل  الله تعالی فرجه الشریف بهاباد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت بهاباد با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهادت طلبه شهید خلیلی به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: این فریضه مهم مانند نماز جزء واجبات همگانی است و انجام آن بر تمامی افراد جامعه  لازم است.

وی تاکید کرد: انجام این فریضه تنها مخصوص قشر خاص نبوده و نیست و همه افراد باید با توجه به شرائط آن انجام امر به معروف و نهی از منکر را یک فریضه حیاتی بدانند.

امام جمعه موقت بهاباد گفت: ما در مورد این فریضه کوتاهی می‌کنیم و حاضر نیستیم در برابر اشتباهات بایستیم و سستی و ملاحظات را در نظر می‌گیریم.

اخوان عنوان کرد: مؤمن باید غیرت ناموسی و دینی را باهم داشته باشد، باید جلوی دهن کجی‌ها را بگیریم و از چیزی نترسیم.

وی مراحل انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را بر شمرد و افزود: انکار قلبی، ابزار زبانی و استفاده از زور و قدرت مراحل امر به معروف و نهی از منکر است که البته مرحله سوم مربوط به حکومت است.

امام جمعه موقت بهاباد خاطرنشان کرد: منکرات در جامعه زیاد شده و همه باید با منکرات مقابله کنند و اهل منکر باید بترسند نه اینکه آمرین به معروف ترس داشته باشند.

اخوان با اشاره به شهادت شهید علی خلیلی، بیان کرد: ذره‌ای شبهه در این کار و شهادت این طلبه نباید ایجاد شود چون با علم به این کار اقدام نموده است‌.

وی اظهار کرد: شهید خلیلی طلبه‌ای مومن و متدین بود که بر حسب وظیفه شرعی خود اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرد و در این راه جان خود را فدا کرد و ما یاد و خاطره این طلبه شهید را گرامی می‌داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی