ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66

یکی از اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب با حضور در مراسم سومین روز شهادت شهید خلیلی بر حضور مردم و مسولان در چنین مراسم ها تاکید کرد و آن را «وظیفه» دانست.

حجت الاسلام و المسلمین «علی اصغر حجازی» عصر پنج شنبه در حاشیه مراسم ختم شهید «علی خلیلی» طلبه ناهی از منکر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا حامل پیامی از طرف مقام معظم رهبری برای خانواده شهید خلیلی هستید؟ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مشهد تشریف دارند و من به عنوان شخص حقیقی در این مراسم شرکت کردم.



جحت الاسلام حجازی افزود: شرکت در مراسم این شهید بزرگوار وظیفه ماست. با این حال مقام معظم رهبری از شهادت ایشان و مسائل مرتبط آگاهی کامل دارند.

به گزارش ایرنا، مراسم سومین روز شهادت شهید علی خلیلی طلبه ناهی از منکر عصر پنجشنبه (هفتم فروردین ماه) با حضور جمعی از مسوولان کشور، مردم، خویشاوندان و دوستداران وی در مسجد جامع سمنگان واقع در نارمک تهران برگزار شد.

علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین حجازی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و ایثارگران، حجت الاسلام مهدی زاده مدیر حوزه علمیه امام باقر (ع)، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز در این مراسم شرکت کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی