ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به شهادت طلبه ناهی از منکر اظهار داشت: شهادت شهید امر به معروف خون تازه‌ای به جامعه ما تزریق و برخی از مسئولین غافل از این فریضه الهی را بیدار کرد.

به گزارش فارس، احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران

با اشاره به شهادت غریبانه شهید خلیلی اظهار داشت: شهادت شهید امر به معروف خون تازه‌ای به جامعه ما تزریق و برخی از مسئولین غافل از این فریضه الهی را بیدار کرد.

وی ادامه داد: شهید خلیلی با شهادت خودش جامعه اسلامی ما را بیدار و آمران به معروف را برای اجرای این فریضه الهی به میدان آورد.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید برای دفاع از آمران به معروف تلاش کنند بیان داشت: متأسفانه ما برای دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر نقص قانون داریم و باید مجلس شورای اسلامی با همکاری قوه قضائیه و دولت این نقیصه را برطرف کند.

امیرآبادی با بیان اینکه اینکه این فریضه الهی باید در جامعه همگانی شود اظهار داشت: خطبا و ائمه جمعه و جماعات در منابر از این فریضه الهی بیشتر یاد کرده و همگان را به اجرای آن فراخوانند.

وی افزود: رسانه ملی نیز باید در برنامه‌های خود به این موضوع مهم توجه کرده و به آن بها دهد و در ساخت سریال‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف به این واجب الهی که از انتظارات قاطبه مردم است تاکید کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارائه مجوز به فیلم‌های سینمایی دقت کند و برای ترویج این فریضه مهم سرمایه‌‌گذاری کرده و از کارگردان‌های متعهدی که می‌خواهند در این مسیر کار کنند حمایت مالی و معنوی داشته باشد.

امیرآبادی در پایان با اشاره به اینکه رئیس جمهور که مسئول اجرای قانون اساسی است باید این اصل مهم که برگرفته از آموزه‌‌های اساسی دین مبین اسلام را مورد توجه و عنایت قرار دهد خاطر نشان کرد: امیدواریم خون این شهید والا مقام موجب توجه بیش از پیش مردم و مسئولین به موضوع امر به معروف و نهی از منکر شده و به زودی شاهد اثرات مثبت و سازنده آن در جامعه باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی