ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

شهید علی خلیلی؛ طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر

ستاد مردمی بزرگداشت شهید خلیلی

این ستاد به همت جمعی از رهروان و دوستان علی خلیلی ، برای ادامه راهش تشکیل شده است.
شماره پیامک دبیر ستاد:
(جهت کسب اطلاع از برنامه ها و مراسم؛ اخبار و رویدادهای امر به معروف و خصوصاً شهید خلیلی،کافیست نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ، پیامک کنید)
پیامک: 590 3000 253 3000
منتظر طرح ها و پیشنهادات شما نیز هستیم.
چنانچه شما نیز در راستای گرامیداشت راه شهید خلیلی (احیای امر به معروف و نهی از منکر) قدم بر میدارید، اماده تعامل با شما هستیم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۴ مهر ۹۵، ۱۵:۴۹ - محدثه خانوم
    ردیف 66

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از تجمع خودجوش و مردمی «دفاع از آمرین به معروف و ناهیان از منکر» حمایت و دعوت به عمل آورده است.

به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از تجمع خودجوش و مردمی « دفاع از آمرین به معروف و ناهیان از منکر » حمایت و دعوت به عمل آورده است.

گفتنی است، این تجمع در روز یکشنبه 10/1/93 ساعت 17:30 در میدان انقلاب اسلامی شهر شهیدپرور اصفهان برگزار خواهد شد و از عموم همشهریان عزیز جهت حضور در این اجتماع پرشور دعوت بعمل آمده است.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
مقام معظم رهبری« مدظله العالی» :

همه‌ ى دستگاه های حکومت ما باید از آمر به معروف و ناهى از منکر دفاع کند. این، وظیفه است.

به اطلاع عموم مردم شهید پرور اصفهان میرساند با توجه به موج گسترده مطالبات مردمی در پی شهادت مظلومانه طلبه بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر، شهید علی خلیلی که طی حادثه‌ ای دردناک در یکی از محلات تهران مورد ضرب و شتم متجاوزان به نوامیس مردم قرار گرفته و در اولین روزهای آغازین سال جدید در اثر مجروحیت وارده به شهادت رسید، بدین وسیله ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان ضمن اعلام حمایت از برگزاری تجمع خودجوش مردمی  در روز یکشنبه مورخ 10فروردین ماه ساعت 17:30 در میدان انقلاب اسلامی، از مردم متدین و حق طلب شهر شهیدان دعوت می نماید با حضور خود در این اجتماع عظیم و محکومیت عمل ضاربین این شهید مظلوم ، پشتیبانی و حمایت قلبی و زبانی خود را از کلیه فعالین این عرصه و احیاگران فریضتین مقدس امر به معروف و نهی از منکر اعلام نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی